اقترب موعد اصدار نانسي عجرم البوم اغاني جديد يحمل اسم نانسي 9 (حاسة بيك) وقد اطلق تطبيق انغامي اولى اغاني هذا الالبوم واسمها "الحب زي الوتر"

كلمات اغنية الحب زي الوتر نانسي عجرم

الحب زى الوتر تعزف عليه ألحان
وتلف بيه العالم من غير ماتروح مكان

وتشوف معاه العجب، تسمع أصول الطرب
من قلب حب و طَبّ وداب وغناه فى كل مكان

وانا قلبي عاشق للغنا من يوم ما حبيتك
شكلي اتولدت انا من جديد أول مانا لقيتك
لو يوم تحس انك وحيد أنا حضنك أنا بيتك

عايشة في حبك أنا أجمل يومين إحساس
وإن قولت أنا بعشقك دا مش كلام وخلاص

انت الحياة كلها، أجمل سنين عشتها
مش عايزة غيرك ليا أنا من وسط كل الناس

وانا قلبي عاشق للغنا من يوم ما حبيتك
شكلي اتولدت انا من جديد أول مانا لقيتك
لو يوم تحس انك وحيد أنا حضنك أنا بيتك

من ألبوم: حاسة بيك 2017
من كلمات: محمد رفاعي
ألحان:  وليد سعد
توزيع موسيقي: محمد الشرابي


"الحُب زى الوتر تعزف عليه ألحان..وتلف بيه العالم من غير متروح مكان..وتشوف معاه العجب وتسمع أصول الطرب..من قلب حب وطب وداب..وغناه فى كل مكان..وانا قلبى عاشق للغنا اول ما حبيتك..شكلى اتولدت انا من جديد اول مانا لقيتك..لو يوم تحس انك وحيد انا حضنك انا بيتك". ننشر كلمات أغنية نانسى عجرم الجديدة "الحُب زى الوتر" قبل طرحها - اليوم ... تحميل اغنية الحب زي الوتر لنانسي عجرم. تنزيل الحب زي الوتر فيديو يوتيوب اغنية نانسي عجرم الجديدة يتعاون الشاعر الغنائى محمد رفاعى والملحن الكبير وليد سعد والموزع الموسيقى أحمد إبراهيم مع النجمة اللبنانية نانسى عجرم فى ألبومها الجديد المقرر ... كلمات اغنية الحب زي الوتر - نانسي عجرم - دوم تك jpldg hykdm hgpf .d hg,jv khksd u[vl listen youtube el7ob zay lwatar كلمات اغنية الحب زي الوتر نانسي عجرم مكتوبة. الحب زى الوتر تعزف عليه ألحان وتلف بيه العالم من غير ماتروح مكان. وتشوف معاه العجب، تسمع أصول الطرب من قلب حب و ... كلمات اغنية الحب زي الوتر - نانسي عجرم الان انت بحالة صدمة شديدة مو قادر استوعب جمال الاغنيه وحرفنتها !!! الجميع بفنة يتوقف بنفس المكان الا نانسي تتطور وتبتكر بكل البوم جديد .. توقعت ما احصل اغنيه اجمل من عم بتعلق فيك طلع العكس ، هالاغنية اجمل واكمل تطل النجمة اللبنانية المتألقة دائما الفنانه نانسي عجرم نجمة الشباك الاولى فى الوطن العربي بأغنية جديدة بعنوان الحب زي الوتر من البومها الجديد حاسة بيك نانسي 9، ... كلمات اغنية الحب زي الوتر غناء نانسي عجرم 2017 | شبكة عيشها كلمات اغنية الحب زي الوتر غناء المطربة اللبنانية نانسي عجرم وهي اغنية جديده من البوم حاسة بيك الجديد اليكم كلمات الاغنية مكتوبة كاملة على شبكة عيشها اغاني. كلمات أغنية نانسى عجرم الحُب زى الوتر – اغانينا الحُب زى الوتر تعزف عليه ألحان..وتلف بيه العالم من غير متروح مكان..وتشوف معاه العجب وتسمع أصول الطرب..من قلب حب وطب وداب..وغناه فى كل مكان..وانا قلبى عاشق للغنا ... كلمات أغنية الحب زي الوتر نانسي عجرم كلمات أغنية الحب زي الوتر نانسي عجرم مكتوبة كاملة أونلاين مشاهدة بالفيديو اليوتيوب + إستماع ، تحميل بجودة عالية أصلية وبصيغة ... - تحميل واستماع اغنية الحب زي الوتر نانسي عجرم - مجانا , عبد واب. نانسي عجرم - الحب زى الوتر - - دندنها استماع وتحميل اغنية نانسي عجرم الحب زى الوتر من البوم , دندنها. يُذكر أن ألبوم نانسى عجرم سيحمل عنوان "حاسة بيك"، والذى تتعاون فيه مع الشعراء محمد رفاعى وخالد تاج الدين والملحن خالد عز والشاعر الغنائى بهاء الدين محمد، إضافة إلى الملحن الكبير وليد سعد والموزعين الموسيقيين طارق مدكور وأحمد إبراهيم وهادى شرارة. كانت نانسى قد طرحت فى بداية العام 2017 أغنية من الألبوم الجديد بعنوان "عم بتعلق فيك"، وتخطت الأغنية حتى الآن 13 مليون مشاهدة. استماع وتحميل اغنية نانسي عجرم الحب زى الوتر M.p.3 من البوم , دندنها. Nancy Ajram - El Hob Zay El Watar - Official Lyrics Video نانسي عجرم ... ‫Video for الحب زي الوتر نانسي عجرم‬‎ Uploaded by Nancy Agram Welcome to Nancy Ajram Official Channel! ... Nancy Ajram - El Hob Zay El Watar - Official Lyrics Video الحب زي الوتر تعزف عليه ألحان وتلف بيه العالم من غير متروح مكان وتشوف معاه العجب تسمع أصول الطرب من قلب حب وطب وداب وغناه في كل مكان . الحب زي الوتر تعزف عليه ألحان وتلف بيه العالم من غير متروح مكان وتشوف معاه العجب تسمع اصول الطرب من قلب حب وطب وداب وغناه في كل مكان بالفيديو.. نانسي عجرم تطرح «الحب زي الوتر» عبر اليوتيوب نانسي عجرم تطرح أولى اغاني البومها كاملة وتعزف على وتر الحب.. بالفيديو- تحميل واستماع اغنية الحب زي الوتر نانسي عجرم

إرسال تعليق

 
Top